Poniżej przedstawiamy opinie i podziękowania przesłane przez Państwa na nasz adres e-mail.

Dzień dobry,
Bardzo dziękuję za organizację wyjazdu do Dziadka Mroza. Pozwoliłam sobie napisać do Pani osobiście, ponieważ jako przedstawiciel Szkoły uczestniczyłam w wyjeździe. Na Pani ręce składam podziękowania za organizację wyjazdu dla całego Biura Podróży Raytan Tour. Jesteście Państwo wspaniali!!! Dziękuję w imieniu Szkoły za przygotowanie całej przygody. Państwa profesjonalizm dał się zauważyć na każdym kroku, począwszy od przygotowań do podróży poprzez pierwszy dzień wyjazdu do ostatniej minuty. Ogromne podziękowania dla właściciela biura -  Pani Czesławy Orłowskiej - za opiekę nad całą grupą, otwartość i życzliwość. Wspaniała, ciepła, opiekuńcza Pani Właściciel biura, pełna humoru, zrozumienia, wyrozumiałości i wsparcia. Dziękuję naszej Pani Przewodnik za wspaniałe opowieści pełne ciekawostek, opiekę i życzliwość. Jej doświadczenie, praktyka, wiedza, opanowanie, piękny język zrobił na nas wszystkich ogromne wrażenie - życzymy wszystkim grupom takiego Opiekuna. Dziękuję za ogromny profesjonalizm, za bezpośredni kontakt z naszą Szkołą, za cierpliwość, możliwość wyjaśnienia wszystkich nurtujących nas szczegółów i pytań, dzięki Pani wsparciu i otwartości wszyscy Uczestnicy wyjazdu mogli poczuć się bezpieczni. Pan Kierowca wspaniały! Doświadczony, przemiły, pomocny! Bardzo proszę o przekazanie podziękowań miejscowym Pilotom i Przewodnikom, jeśli macie Państwo taką możliwość. Jestem zachwycona wyjazdem, dziękuję! Nasi Słuchacze bardzo chwalili Państwa organizację, tak więc będzie nam bardzo miło z Państwem współpracować w przyszłości.
Dziękujemy za wszystko Raytan Tour!!! Jesteście najlepsi:)
Pozdrawiam,

Karolina, Łódź
(wycieczka „Mikołajki w Puszczy Białowieskiej” na Białorusi w ramach ruchu bezwizowego, grudzień 2016).

1.    Właśnie wróciłam z wycieczki na Białoruś "Białoruski wianek" (21-31.07.2016). Wyjazd ten dostarczył mi jak i innym biorącym udział w wycieczce wielu pięknych i niezapomnianych przeżyć. To było bardzo intensywne (ale nieuciążliwe), pełne wzruszeń 10 dni, które upłynęły bardzo szybko. Nie tylko poznaliśmy piękno białoruskich krajobrazów, nie tylko odwiedziliśmy miejsca związane z historią i literaturą naszego kraju na obecnych ziemiach Białorusi, ale także mogliśmy przekonać się jak wygląda dziś życie jej mieszkańców w tym pięknym kraju. Wycieczka była doskonale przygotowana i przeprowadzona. Wielokrotnie "wykraczaliśmy" poza program, zwiedzaliśmy nieobjęte nim miejsca. Mogliśmy zobaczyć i dotknąć tego, o czym do tej pory tylko czytaliśmy i słyszeliśmy. Dzięki temu wszyscy czuliśmy się jak grupa dobrych przyjaciół, a nie przygodnie dobrany zespół przypadkowych wycieczkowiczów szpanujacych ile zaliczyli.
2.    O biurze dowiedziałam się z internetu szukając wycieczki na Białoruś w rodzinne strony mojego ojca.
3.    Wybrałam te wycieczkę ponieważ ma ciekawy i bogaty program a także odpowiadał mi termin wycieczki.
4.    Środek transportu – dobry, a Pan kierowca okazał się nie tylko dobrym kierowcą ale i życzliwym , uprzejmym
i uczynnym kierowcą – i pod tym względem  oceniam wycieczkę bardzo dobrze.
5.    Pilot wycieczki – podobnie jak kierowca sympatyczna Pani Czesława z uśmiechem każdego dnia swoim osobistym urokiem powodowała, że udzielało się to wszystkim i atmosfera na wycieczce była iście rodzinna, wszyscy byli do siebie wzajemnie pozytywnie nastawieni  i wszyscy życzyli sobie ponownego spotkania na innej wycieczce.
6.    Warunki bytowe – jak na warunki Białorusi dobre, hotele nie odbiegały od przeciętnych w innych krajach; kuchnia białoruska podobna do naszej więc zasadniczych różnic nie było , może w śniadaniach.
7.    Program wycieczki – dobry i on zdecydował o moim wyborze  pozwalał poznać w dostatecznym stopniu walory tego kraju...
8.    Pomimo 10 dniowej wycieczki to jeszcze pozostały do zobaczenia inne zakątki tego kraju który szokuje swoją czystością , brakiem nadmiaru reklam, mazgajów na budynkach i dużą ilością kwiatów pięknie eksponowanych na skwerach, parkach i ulicach, posiadam obecnie inny wizerunek tego kraju powszechnie niesłusznie źle oceniany  - dlatego ponownie wybiorę się z tym biurem na Białoruś i inne kraje wschodu.

Helena z Opola.

Witam!

Wyjazd na Białoruś z Państwa biurem był świetnie zorganizowany. Hotel był dla nas bardzo miłym zaskoczeniem. Całość wyjazdu łącznie z Panią Przewodnik wspaniały.Dziękuję.

Maria, Wrocław.

Dzień dobry,

Bardzo dziękujemy z żoną za świetnie zorganizowaną i radośnie(tu zasługa p. przewodnik) przeprowadzoną wyprawę na Białoruś. Wrażeń wszelakich mnóstwo , już chciało by się jechać znowu!

PS. Myślę , że to nieostatni nasz wyjazd z państwa biurem.

Pozdrawiamy Kasia i Bogdan ze Szczecina.

Witam,

na wstępie serdecznie dziękujemy za wspaniale zorganizowany wyjazd na szkolenie do Mińska.

W szczególności wyrazy szacunku i podziwu dla zespołu! Jako były dyrektor /obecnie na emeryturze/ biura podróży Orbis gratuluje tak wspaniałych pracowników.

Pozdrawiam serdecznie

Irena S.

Chciałbym podziękować za wspaniale przygotowaną imprezę w Mińsku w dniach 02-06.09.2015r. Profesjonalizm, przygotowanie merytoryczne i wysoka kultura osobista przewodnika oraz kierowcy autokaru, którym miałem szczęście podróżować, przełożyły się na bezpieczną podróż w miłej atmosferze połączonej z dobrze przygotowanym programem zwiedzania. Po tak spędzonym czasie pozostaje niedosyt wiedzy na temat nie tylko Białorusi, ale również zabytków jak i ludności pochodzenia polskiego. Przewodnik tak potrafił nas zainteresować tym regionem, że chciałoby się już poznać i dowiedzieć więcej o rodzinnych stronach Mickiewicza, Kościuszki, Niemcewicza, Niemena, Orzeszkowej, Radziwiłłów, Moniuszki, Wańkowiczów i wielu innych znakomitych rodach i Polakach.

Piotr Drózd, Radom.

Witam!

Właśnie wróciliśmy z wycieczki na Białoruś "Śladami wybitnych Polaków" (27-31.08.2014). Wyjazd ten dostarczył nam wielu pięknych i niezapomnianych przeżyć. To było bardzo intensywne, pełne wzruszeń i humoru 5 dni. Nie tylko poznaliśmy piękno białoruskich krajobrazów, nie tylko odwiedziliśmy miejsca związane z historią i literaturą naszego kraju, ale także mogliśmy przekonać się jak wygląda dziś życie w tym pięknym kraju. Wycieczka była doskonale przygotowana i przeprowadzona. Wielokrotnie "wykraczaliśmy" poza program, zwiedzaliśmy nieobjęte nim miejsca. Mogliśmy zobaczyć i dotknąć tego, o czym do tej pory tylko czytaliśmy i słyszeliśmy.  Nic nie było dla biura trudne, nigdy nie powiedzieli "to nie wchodzi w zakres naszych obowiązków". Dzięki temu wszyscy czuliśmy się jak grupa dobrych przyjaciół, a nie przygodnie dobrany zespół przypadkowych wycieczkowiczów.

Wdzięczni Grażyna i Ludwik K.

Szanowni Państwo,

Trochę z opóźnieniem, ale chciałem podziękować za organizację wyjazdu na Polesie - 20-24.08.2015r. Jestem bardzo zadowolony z organizacji, przebiegu i atmosfery wyjazdu. Szczególne podziękowania i pozdrowienia dla szefowej p. Czesławy i oczywiście p. Roberta. Już mam ochotę na kolejny wyjazd i spotkanie z Państwem - pod kątem przyszłego roku będę pewnie myślał o Gruzji, Litwie i Puszczy Białowieskiej - jeżeli Raytan zorganizuje coś na bazie przejścia bezwizowego pomiędzy Polską i Białorusią.

Pozdrawiam serdecznie,

Wojtek K.

Dziękujemy za cudowną wycieczkę do Anglii i Belgii :-). Biuro Podróży Raytan Tour polecam wszystkim - profesjonalizm i przyjacielska atmosfera.

SITPNiG Oddział Sanok i Gorlice

Drodzy Państwo! Przed kilkoma dniami wróciłem z ponad 40-osobową grupą moich Przyjaciół z wycieczki po Białorusi /30.06-05.07.2015/.
Nikt z nas nie miał osobistych doświadczeń z tym krajem,ludźmi i kilkunastoma jakże różnymi miejscami,które odwiedziliśmy w trakcie naszej 6-dniowej,autokarowej wędrówki. Byliśmy w dużych miastach/Brześć,Pińsk,Baranowicze,Grodno/,jak i małych,także wsiach i przysiółkach.W tej oczywistej różnorodności dostrzegliśmy porządek,czystość,życzliwość ludzi i ich niewątpliwe sukcesy w trosce o rozwój miejsca,w którym przyszło im żyć.
Widzieliśmy troskę o zabytki i te miejsca,które dla nas Polaków są niezwykle ważne. Przez wieki mieszkali tam nasi rodacy / i dziś mieszkają także/,którzy dobrze przysłużyli się Polsce w różnych okresach historycznych i obecnie są mile wspominani także przez Białorusinów.
Moja grupa wycieczkowa dobrze wspomina ten kilkudniowy pobyt na terenie Republiki Białoruskiej.
Ponieważ wiele spraw organizacyjnych realizowałem za pośrednictwem Biura Turystycznego "Raytan Tour" w Warszawie,serdecznie dziękuję wszystkim Pracownikom.

Wojciech Sobieszuk - Legionowo, pilot/przewodnik,doświadczony organizator imprez turystycznych.